آموزش اینستاگرام فالو 2023-11-23
افزایش فالوور اینستاگرام با ۹ روش عملی و کاربردی آکادمی اینفوگرام
این درخواستها میتوانند به صورت واضح و با کلمات ساده در زیر پستها بیان شوند و باعث افزایش واکنشهای فالوورها شوند. یکی از راههای جذب فالوور اینستاگرام این است که محتوای منحصر به فرد و خلاقانه تولید کنید. به جای کپیبرداری از دیگران، سعی کنید محتوای تازه و نوآورانهای ارائه دهید که افراد برای دیدن آن به صفحه شما مراجعه کنند.
بعضی از افراد فکر میکنند که با تبلیغات، میتوانند به روند رشد فالوور پیج خود سرعت بیشتری دهند و زودتر به مقاصدشان برسند. در همین ابتدای کار، لازم است خاطرنشان کنیم که در صورتی شما از تبلیغات جواب میگیرید و برای شما سودمند واقع میشود که آن ۱۶ موردی را که در بالا به آنها پرداختیم، اجرایی کرده باشید. میکرو اینفلوئنسرها شاید فالوورهای کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها داشته باشند، ولی تعامل بالایی با دنبالکنندگان خود دارند؛ تا جایی که توصیهها و پیشنهاداتشان بهشدت پذیرفته میشود. خیلی از آنها در قبال اهدای کالایی از محصولات و خدماتتان، این کار را برای شما انجام میدهند که این یعنی شما میتوانید با صرف کمترین هزینه، فالوور جذب کنید. این اینفلوئنسرهای کوچک افرادی هستند که واقعاً از برند شما حمایت میکنند و به آن اعتقاد دارند و بهراحتی میتوانند فالوورهای خود را به دنبال کردن شما هدایت کنند. چیزی که مهم است و عامل جذب فالوور میشود، قرار دادن دعوت به عمل (Call To Action) در کپشن است.
به جای روی آوردن به فالوورهای فیک برای افزایش فالوور، از نکات ذکر شده استفاده کنید. صبور و پیگیر باشید و اینسایت خود را تحلیل کنید تا مشخص کنید کدام تاکتیک ها نتیجه می دهند. از کپشن های طولانی برای داستان سرایی جذاب درباره برند خودتان استفاده کنید.
اینبو بیشتر مناسب کسانی است که قصد دارند رشد اصولی و هدفمند داشته باشند. فالوجت از سایتهای باسابقه و پرطرفدار در افزایش فالوور اینستاگرام است که سالهای اخیر کاربران زیادی از خدمات آن استفاده کردهاند. این سایت با ارائه انواع فالوور واقعی، لایک، کامنت و بازدید تلاش میکند نیازهای مختلف صاحبان پیجهای شخصی و تجاری را برطرف کند.
اگر بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را پیدا کنید، مطمئن باشید که پستهای خود را در زمان درست منتشر میکنید و به نتیجهای که مد نظرتان است، میرسید. IGTV به شما امکان میدهد تا محتوای ویدیویی طولانیتری منتشر کنید که در پستهای معمولی نمیتوان آن را به اشتراک گذاشت. این ویدیوها میتوانند بهطور کامل داستانی را روایت کنند یا اطلاعات مفیدی را ارائه دهند. این ابزار مخصوصاً برای کسانی که محتوای آموزشی یا حرفهای تولید میکنند، بسیار مفید است و میتواند افزایش فالوور اینستاگرام را تسهیل کند. بازاریابی محتوایی شیوهای است که تنها در بلند مدت نتیجههای خود را بروز میدهد.
راه های زیادی برای افزایش فالوور رایگان وجود دارد مانند استفاده از رباتها اما علاوه بر هزینه زیاد مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت. اینستاگرام فعالیتهای غیر واقعی را حذف کرده و شناسایی میکند پس شما جای درستی امدهاید چون هدف اصلی ما در افزایش فالوور رایگان دریافت و جذب فالوور به دلخواه شماست. یکی دیگر از روشهای افزایش فالوور اینستاگرام این است که برای خودتان یک جامعه ایجاد کنید تا دیگران با شما بیشتر ارتباط برقرار کنند. برای ساخت چنین جامعهای، حتما باید با کاربرانتان ارتباط نزدیکی داشته باشید. در کنار اشتراکگذاری منظم ویدیوها، میتوانید ساخت منظم استوریها را هم مدنظر قرار دهید.
برای انتخاب اینفلوئنسر، ببینید چه افراد و برندهایی با ارزشهای شما انطباق دارند. آیا دنبالکنندههای آنها واقعی هستند و آنها میتوانند روی فالوورهایشان تأثیر بگذارند یا خیر؟ در نهایت به نحوه همکاری با اینفلوئنسرها و دستمزدشان فکر کنید. ممکن است بعضی افراد و کسبوکارها به دنبال افزایش سریع فالوور اینستاگرام باشند و درعینحال، بودجه خوبی نیز برای این کار داشته باشند.
استفادهی بدون هدف از هر شبکهی اجتماعی به از بین رفتن منابع و فرصتها منتهی میشود. از آنجایی که شما در حال خواندن این مطلب هستید، هدف اولیهتان جذب فالوور بیشتر بر روی اینستاگرام است. این هدف میتواند هدف خوبی برای شروع کار باشد، اما باید هدف و استراتژی اینستاگرام شما هماهنگ با اهداف بازاریابی و استراتژی کلی کسبوکار شما شکل بگیرد. ۱۰ هزار فالوور علاوه بر این که یک هدف خوب برای اینستاگرام مارکتینگ محسوب میشود، امکانات جدیدی را در اینستاگرام برای شما فراهم میکند.
توجه داشته باشید که باید این برند را در سایر رسانههای اجتماعی خودتان هم نشر دهید تا کاربران با هشتگ شما آشنا شوند. در صورتی که در حوزه تولید مواد و محصولات مختلف فعالیت میکنید، یک راه عالی برای بازاریابی هشتگتان وجود دارد و آن، چسباندن هشتگ روی محصولات است. مشتری پس از خرید از شما میتواند آن هشتگ را جستجو کند و به فالوور شما تبدیل شود.
این ابزارها به شما کمک میکنند تا عملکرد پیج خود را بررسی کنید و بفهمید کدام نوع محتوا بهتر عمل میکند و کدام استراتژیها کارایی بیشتری دارند. با تحلیل دادهها و بازخوردها، میتوانید استراتژیهای خود را بهینه کنید و محتوای خود را بهتر به نیازهای فالوورها سازگار کنید. افزایش فالوور در اینستاگرام تنها به تولید محتوا محدود نمیشود؛ بلکه تعامل با مخاطبان از طریق نظرات و گفتوگوهای معنادار بسیار موثر است.
پس نیاز نیست نسبت به پیدا کردن سایت فالوور رایگان نگرانی یا دغدغهای داشته باشید. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی افزایش فالوور رایگان می توانید از فیلم آموزشی کمک بگیرید. زمانی که از روشهای فالو آنفالو برای افزایش فالوور استفاده میکنید، باید دقت کنید تا به پیج خود آسیب نزنید. در ادامه، چند نکته کلیدی را بررسی میکنیم که به شما کمک میکند تا با خیال راحت و بهصورت مؤثر از این روشها استفاده کنید.
در رویکردی دیگر، با ورود به پروفایل خود، کلیک روی آیکن سهنقطه در گوشه بالا سمت راست و انتخاب گزینه Discover People هم قادر به یافتن کاربران پیشنهادی اینستاگرام خواهید بود. در اینجا لیستی بلندبالا از اکانتهای محبوب به نمایش درمیآید که براساس فعالیتهای پیشین شما و توسط الگوریتم اینستاگرام انتخاب شدهاند. علاوه بر این در صدد تولید محتوایی باشید که مردم حاضر به بازنشر آنها در استوریهای خود میشوند.
همان کسانی که قصد دارید جذب کنید، به آنها خدمات و محصول بفروشید و به کمکشان رشد کنید. هدف بعدی این است که مضمون عکسهای خود را همراستا با مضمون اصلی حساب کاربری حفظ کنید. اگر به عکاسی منظره، عکاسی هنری یا عکاسی پرتره علاقه دارید تلاش کنید عکسهایی که منتشر میکنید حول این موضوعات تمرکز داشته باشند.
در حال حاضر روشهای مختلف و متنوعی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. سعی کنید از تمامی روشهای اصولی و درست برای جذب فالوور ارگانیک استفاده کنید. راستی برای این که اینستاگرام را به صورت حرفهای یاد بگیرید و بتوانید از آن کسب درامد کنید ما به شما دورهي آموزش اینستاگرام همیار آکادمی را پیشنهاد میکنیم. یکی دیگر از روشهای نوین جذب و افزایش فالوور با کیفیت اینستاگرام، این است که موقعیت مکانی کسب و کار خود را در استوریها و پستها تگ کنید.
تحقیقات انجام شده راجع به شاخص اجتماعی همچنین نشان داد که %89 از مصرفکنندگان بعد از دنبال کردن در رسانههای اجتماعی از آن برند خرید میکنند. بنابراین مهم است که وفاداری و توجه کاربرانی که از صفحه شما بازدید میکنند را جلب خودتان کنید تا میزان فالوور اینستاگرام شما بیشتر شود. بهترین روش برای جذب مشتریان به فالو کردن شما، حضور داشتن پیوسته در حساب کاربری اینستاگرامتان است. اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم دیداری محسوب میشود، اما کپشنهای شما نقش بزرگی در افزایش تعامل با مخاطبان ایفا میکنند و به شما در جذب فالوور بیشتر کمک میکنند.
سعی کنید در رسانههای اجتماعی مختلف فعالیت کنید و از مخاطبان خود بخواهید که پیج اینستاگرامی شما را دنبال کنند. میتوانید مخاطبان خود را با کد تخفیف یا جوایز مختلف تشویق کنید که به پیج اینستاگرام شما بیایند و شما را دنبال کنند. همانطور که گفتیم نظردهی و کامنت گذاشتن برای رقبایتان یکی از بهترین راهها برای هدایت کردن ترافیک به سمت پیج خودتان است.
برای جلب نظر مخاطبان به محتوای خود باید آمار پیج اینستاگرام تان را بررسی کنید. بعد از اینکه پیج خود را از حالت شخصی به حالت بیزینسی تبدیل کردید، ارائه آمار و insight برای شما فعال می شود. در بین تمامی اطلاعات ارائه شده می توانید به «بیشترین ساعات بازدید» و «بیشترین روزهایی که مخاطبان شما فعال هستند» و ممکن است محتوای جدیدتان را ببینند، دسترسی پیدا کنید. بررسی این دادهها به صورت مداوم باعث میشود قادر به حفرههای موجود در استراتژی بازاریابی خود بوده و رویکردهایی را در پیش بگیرید که افزایش فالوور اینستاگرام را با خود به همراه میآورند. یکی از کلیدیترین فاکتورهایی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، زمانی است که فالوورهای اینستاگرامی شما در هر روز به استفاده از این پلتفرم میپردازند. در این صورت میتوانید پستهایی منتشر کنید که مقابل چشم بیشترین افراد ممکن قرار گرفته و تعاملی فراوان را با خود به همراه میآورند.
اگر میخواهید از این بخش برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، ابتدا کاورهای متناسب و هماهنگ با حال و هوای لوگو و پیج خود، برای هایلایتها طراحی کنید. اگر خلاصه کتاب هنرمندان بقاپید اثر آستین کلئون را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که ایده گرفتن از افراد توانا و خلاق، تا چه اندازه به موفقیت شما کمک خواهد کرد. همچنین این کتاب، راهکارهایی برای ایده گرفتن از رقبا به شما آموزش میدهد. مردم همیشه دوست دارند که با پشتصحنه یا فضای واقعی کسبوکارها آشنا شوند؛ برای این کار، هیچچیز به اندازه ویدیوهای لایو نمیتواند مفید باشد. اگر بتوانید به این سوالات به درستی پاسخ دهید، میتوانید مخاطب هدف را بشناسید و با شناختی که از او دارید یک برنامه درست و دقیق بازاریابی بنویسید.
برای آشنایی با راهکارهای رشد ارگانیک صفحهٔ اینستاگرام، خواندن مقالهٔ «آشنایی با اینستاگرام مارکتینگ و کاربرد آن» را به شما پیشنهاد میکنیم. مخاطب بعد از ورود به صفحۀ شما، نگاهی به رنگ و نظم پستها، هایلایتها و در کل تم صفحه میاندازد. ترکیبی که برای تم صفحه میچینید، درست مانند ویترین مغازه است و حسوحال کلی برند شما را به مخاطب منتقل میکند. پس ویترین مغازه را طوری بچینید که مخاطب دوست داشته باشد وارد صفحه شود و به گشتوگذار بپردازد. اگر تعداد لینکها و راههای ارتباطیتان زیاد است، پروفایل را شلوغ نکنید.
با تولید و انتشار محتوای ارزشمند می توانید به هر نحوی خود را به افراد بیشتری نشان دهید و هر مخاطبی که با محتوای شما و صفحه شما برخورد میکند قطعا جذب صفحه شما می شود. بهترین روش استفاده از این فیلترها و استیکر ها در استوری هایی است که مطمئن هستید ویو، اشتراک، لایک و کامنت زیادی دریافت می کنند. این نوع از پست ها و استوری ها باید به گونه ای باشند که مخاطبان ترجیح دهند آنها را داخل استوری هایشان به اشتراک بگذارند.
ژئوتگها همچنین هنگامی که میخواهید از رویدادها و اتفاقات محلی هم مطلع شوید، کاربردی هستند و کاربران آنها را جستجو میکنند. بنابراین با استفاده از ژئوتگها میتوانید شانس دیده شدن پستهایتان را افزایش دهید و فالوورهای بیشتری جذب کنید. همانطور که میدانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است، بنابراین کاربران با توجه به کیفیت محتوایی که به اشتراک میگذارید، شما را دنبال میکنند و جذب صفحهتان میشوند. کاربران اینستاگرام احتمالاً وقتی محتوای شما در صفحه اکسپلور ظاهر میشود، شما را از طریق آن کشف میکنند. به عنوان مثال اگر مخاطبان شما بیشتر پستهای اسلایدی و آموزشی را میپسندند، پستهای اسلایدی و آموزشی بیشتری در پیج خود منتشر کنید.
زمانی هم که خواستید محتوایی به اشتراک بگذارید که لزوما با ظاهر و احساس فید اصلی سازگاری ندارد، میتوانید به سراغ استوریهای اینستاگرام بروید. به طور کلی زمانی که فالوور زیادی داشته باشید، به راحتی می توانید توجه کاربران را به محتوای خود جلب کنید. علاوه بر آن، افرادی که دارای فالوور های زیادی می باشند، سایر کاربران به صورت ناخودآگاه صفحه شما را به عنوان یک صفحه معتبر و معروف شناسایی کرده و ترغیب به دنبال کردن شما می شوند. فالوکمپ با ارائه گزارش وضعیت سفارش و پردازش سریع، یکی از انتخابهای مناسب برای افرادی است که دنبال رشد فوری و باکیفیت پیج خود هستند.
جهت افزایش فالوور اینستاگرام، استفاده از یک پلتفرم مناسب برای مدیریت نشر محتوا مثل برنامه ریزی و اشتراک گذاری را در اولویت قرار دهید. یکی از بهترین راهها برای وارد شدن به محدودهی دید مردم و تحریک کردن آنها به فالو این است که با آنها وارد تعامل شوید. به لایک کردن عکسها اکتفا نکنید بلکه نظری را هم در بخش کامنتها بنویسید. برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید که نظر شما بهقدر کافی جذاب باشد؛ نوشتن یک کامنت سرراست مثل «چه عکس خوبی» فایدهی چندانی ندارد.
بهتر است از هر فرصتی برای قرار دادن موقعیت مکانی در پست یا استوری خود استفاده کنید. این یکی از سادهترین راههایی است که افراد با کمک آن قادر به یافتن شما در اینستاگرام هستند. تمامی ابزارهای اطلاعرسانی، به شما فرصت میدهند که افراد را به اکانت اینستاگرام خود هدایت کنید. تلاش کنید لینک اینستاگرام خود را بر روی وبسایت، امضای الکترونیک و خبرنامههای آنلاین خود قرار دهید. این موضوع سبب میشود افرادی که در حال حاضر با شما در ارتباط هستند، شما را بهآسانی در صفحات اجتماعی پیدا کنند.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام