سیاره زحل – هر آنچه باید بدانید

19-چه زمانی در نیمکره شمالی انقلاب زمستانی رخ می دهد ؟ معلوم شد که نیروهای کشندی وارده از جانب میدان جاذبه زحل و همچنین فعل و انفعالات گرانشی انسلادوس با قمر دیونه، موجب میشود تا ذخایر آب زیرسطحی انسلادوس، تحت تأثیر گرمای درونی قمر، از شکاف گسلها به بیرون فوران کنند و نهایتاً به شکل پوششی از یخ، سطح سابقاً پرگودال قمر را (که بقایایش همچنان در نیمکره شمالی انسلادوس پیداست) بپوشانند. در این منطقه دمای سطحی سیاره به اندازهای است که آب به شکل مایع میتواند روی سطح آن وجود داشته باشد. تریتون سردترین جسم شناخته شده در منظومه شمسی است که دمای سطح آن 235- درجه سانتی گراد(391- درجه فارنهایت) است.

میانگین دما در بالای ابرها ۱۷۵- درجه سانتیگراد می باشد.دما در اعماق ابرها بیشتر می شود. این شهرت بیشتر به دلیل حادثه ای است که اندکی بعد از آن اتفاق افتاده است FSG اعزامی آن را کشف کرد. این نزدیکترین سیاره فراخورشیدی است که تا به حال کشف کردهایم و به جز آن سیاره فراخورشیدی نزدیکتری وجود نخواهد داشت. تلسکوپ فضایی کپلر تا به حال سیارات فراخورشیدی بسیاری را کشف کرده است که بعضی از آنها کاندید زندگی و وجود حیات هستند. حتی به نظر میرسد شرایط بعضی از آنها بسیار بهتر از سیاره فراخورشیدی قنطورس باشد اما چون این سیاره نسبت به دیگر سیارات فراخورشیدی خیلی به ما نزدیکتر است توجه دانشمندان را بیشتر از بقیه به خود جلب کرده است.

این سیاره از نظر نزدیکی به خورشید، جایگاه ششم را از آن خود کرده و از نظر میزان بزرگی، دومین سیاره است. نتیری: اون زن هم قبلا انتخابش رو کرده. نتیری: تو الان اماتیکایا هستی، می تونی کمانت رو از درخت هومتری بسازی و یه همسر انتخاب کنی، ما زن های خوب زیادی داریم، نینات بهترین خواننده ست. در واقع شما تو این بازی مثل شهروند های یه سیاره هستین.

پاندورا ظاهراً در سیستمی با دو خورشید واقع شده است. آیا می خواهید به برای پرواز کوه سیاره پاندورا از فیلمهای تحسین شده “آواتار” را ببینید؟ برای مثال در فیلم آواتار قمر پاندورا، به عنوان یکی از ماههای یک غول گازی تخیلی در سامانه آلفا قنطورس معرفی شد. بازی Cosmic Champs یکی از این بازیها است که به تازگی در بلاکچین الگوراند راهاندازی شده و با مدل بازی درآمدزا (P2E) خود، به شما امکان میدهد تا با NFTهای سه بعدی و نادر مبارزه کنید و به کسب درآمد بپردازید. سپس شما باید استان چینی Tantszin مراجعه کنید. استخر گوگرد Danakilskoy افسردگی باعث می شود این منطقه خطرناک، اما در ارزش او نگاه کنید.

این امر باعث شد که این سیارات بزرگتر شده و نیروی جاذبه آن ها نیز افزایش یابند . جنبه طنز این مجموعه را میتوانید حتی از اسم سومین و جدیدترین نسخه آن یعنی Borderlands: The Pre- Sequel نیز متوجه شوید، طوری که نام آن اسپینآفها و محتواهای اضافی را که در طول سال برای یک بازی منتشر میشوند، اصلا جدی نگرفته است. در توضیح یک خطی ماموریت اگزو مارس قرار است که این مریخ نورد به نسبت دیگر سطح نشینها یا مریخ نوردهای که تا الان رفتند چه کاری انجام دهند و یا شیوه مطالعه آن یا از شیوه ابزارهایی که برایش استفاده شده متفاوت است؟

این روند تا جایی ادامه مییابد که تمام نظریههای علمی، به نظریههای فیزیک تقلیل مییابند یا توسط آن تبیین میشوند. همچنین ممکن است این سیاره مانند مشتری در اوایل شکلگیری سیستم منظومه شمسی، ذرات و سنگریزههای بسیاری را به سمت سیارات درونی پرتاب کرده باشد. موجودی با بالاتنه انسان و چهار پای اسب که آن را نسبت به سایر صور فلکی افسانهای تر کرده است. مرحله سوم(گرفتن زمان مبنا)؛ مدت زمانی بعد از وقوع رویداد(حدودا 1 دقیقه ،ترجیحا یک زمان کامل مثلا وقتی ثانیه شمار ساعت لپ تاب عدد60(00) را نشان داد ) کرنومتر رااز شمارش نگه می دارم و زمان را ثبت میکنیم، دقیقا زمانی را که کرنومتر را متوقف کرده ایم به عنوان زمان مبنا در نظر گرفته و یادداشت میکنیم.

البته اگرچه سرعت هر کدام از این فضاپیماها دهها هزار کیلومتر بر ساعت است اما در مقایسه با فاصله بین ستارهها بسیار ناچیز است. با این حال ممکن است ستارهها نیز در امتداد این کمربند نامرئی ظاهر شوند اما میتوان آنها را با ظاهر چشمکزن تشخیص داد. زمین تنها نیست و ممکن است تریلیونها سیاره دیگر در کهکشان راه شیری (که خود یکی از صدها میلیارد کهکشان دیگر در جهان است) وجود داشته باشند.

علی رغم تلاشهای مکرر برای ادغام وی ، او نتوانست خود را تعدیل کند. او واژه سیاره قمری را برای اقمار با جرم در حد سیاره، پیشنهاد میکند. 16-نزدیک ترین سیّاره به خورشید در منظومه ی شمسی چه نام دارد؟ خب مطالب راجب منظومه شمسی اینجا تموم میشه ولی این همه چیز درمورد منظومه شمسی نبود؛ مطمعنا منظومه شمسی و فضای خارج از زمین فراتر از این حرفاست. این رنگ است با توجه به حضور جلبک قرمز. تغییرات رنگ نیز به دلیل برهم کنش اشعه ی ماورای بنفش خورشید با گازهای جو فوقانی زحل است که منجر به تشکیل گازهای رنگین می شود.

به وجود میآید، اما این فرایند برای توصیف گرمایش زحل کافی نیست. بله، آنها به عنوان شناخته شده است، اما کمتر شگفت انگیز هیچ نیست. از آنجا که جاذبه در سیاره اورانوس کمتر از جاذبه زمین است، وزن در این سیاره در مقایسه با زمین کاهش پیدا میکند. اما این واقعیت ساحل کمتر جذاب است. این محل وهم آور اما جذاب است. البته در اولی ما با دو منجی روبرو هستیم، اولی سرباز-سلحشوری است که از آینده برای تولد منجی اصلی میآید (تصویری زمینی از تجسم یافتن جبرییل) اما خودش نیز در قالب یک منجی برای نجات سارا-مریم متجلی میشود.

این احتمالات باعث شده تا دانشمندان سامانه قنطورس را نخستین هدف برنامههای آینده سفرهای میانستاره ای بدانند. امید (Надежда): به طور خلاصه در شرح داده شده است سوسک در مورچه، این سیاره دیگری است که توسط پرجمعیت ساخته شده است انسان که پیشرفت تکنولوژیکی آنها تقریباً برابر است با زمین در قرن 20 تقریباً در سال 2123 میلادی ، عظیم فاجعه زیست محیطی (احتمالاً یک ساخته دست بشر) این سیاره را ویران کرد و باعث شد ساکنان آن پس از دوازدهمین سال زندگی با سرعت غیر طبیعی پیر شوند.

دو بار در هر سال کیوان (تقریباً در هر 15 سال زمین) ، حلقه ها به طور خلاصه از منظره ناپدید می شوند ، به دلیل شیوه ای که زاویه دارند و به دلیل نازک بودن آنها. ما به دو طریق میتوانیم به دنیای میان ستارهای سفر کنیم. این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد. مسابقهای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار میشود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان میگذارید و پس از درگیریها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود میروید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack.

مدتی قبل از زمان شروع بازی، کمپانی بزرگی به نام Atlas Corporation یک دروازه باستانی در سیاره پرومتئوس که نزدیک پاندورا است می یابد که پر است از تکنولوژی سلاح های فوق پیشرفته بیگانگان که به آن ها اجازه می دهد به راحتی رقبای خود را از پیش رو بردارند. مواد حلقه اندازه های گوناگونی، از چند میکرومتر تا چند ده متر، دارند. در منظومه شمسی ونوس یکی از کوچکترین سیاره های به حساب می آید اما با همین اندازه کوچک به عنوان خطرناک ترین سیاره شناخته می شود.