دانستنی هایی درباره ی سیاره زهره

امروز می خواهیم از یک دیدگاه کاملا متفاوت به داستان های زندگی نگاه کنیم ، دیدگاهی که تمام بچه ها با آن آشنا هستند . قطعا زندگی ما بزرگسالان برای بچه ها بسیار عجیب و شگفت انگیز است و این خود می تواند باعث این شود تا کودکان درون خود فکر هایی کنند که حتی به عقل بزرگسالان هم نرسد . داستان از این قرار است که شازده کوچولو از سیارۀ بسیار کوچکی آمده است که در آن تنها زندگی میکرده است. یک جستجو در اینترنت ناگهان شما را با حجم زیادی از اطلاعات و خلاقیتها درباره شازده کوچولو مواجه میکند.

ریک به آدمپرندهای میگوید که او با اختراع پورتالگان به بینهایت دنیاهای موازی دسترسی دارد و حالا جز آدمپروندهای واقعا به هیچکس و هیچچیزِ دیگری اهمیت نمیدهد. گروه های دیگر از اهمیت در مطالعات ستاره شناسی هستند سانتاورها، واقع در خارج از منظومه شمسی ، و گروه های عشق ، آپولو و آتن، به دلیل همجواری با زمین. البته هنوز هیچ چیز را نمیتوان با قطعیت گفت. شما باید توضیحات هر یک از ستاره ها را به صورت متناظر با توضیحات و مترادف اصلی آن در زبان انگلیسی قرار دهید.

هر چه قدر داستان ها از دیدگاه مخاطب جذاب تر و واقعی تر به نظر برسد ، ما خیلی راحت تر می توانیم با آن ارتباط بگیریم . همه ما انسان ها زمانی کودک بوده ایم و در آن زمان می توانستیم دنیای عجیب و غریب بزرگ تر هایمان را ببینیم ، پس اکنون این ما هستیم که باید دنیای بجه ها را بهتر درک کنیم و تا جایی که می توانیم با آن ها همراه شویم . اما همین که انسان قدم در وادی بزرگسالی می گذارد، بی اشیاقی زیادی در ما نمود میکند و دیگر خبری از آن دنیای زیبایی کودکی نیست.

پاسخ این سوال بدیهی است؛ چرا که انسان پیشرفتهترین موجود کره زمین بوده و چنین مسئلهای در کتب مذهبی نیز مورد بحث قرار گرفته و انسان را «اشرف مخلوقات» معرفی میکند. تقریبا هفت روز زمینی طول میکشد تا کالیستو مدار مشتری را کامل کند. برخی از محققان اعتقاد دارند که حیات زمینی دارای منشا مریخی میباشد . بنابراین، اگر ما انسانها زمینی نیستیم، سیاره اصلیمان کجاست؟ شاید ما انسانها، ذاتا موجودات خشمگین و خطرناکی هستیم و با قرار گرفتن در سیاره زمین، میبایست یاد بگیریم که چگونه رفتارهای خود را به درستی تکامل بخشیم. به عقیده من، انسانها بر اساس تکامل مرسوم و شناخته شده به انسان امروزی تبدیل نشدهاند؛ در واقع ما انسانها بین 60 هزار تا 200 هزار سال پیش، توسط گونهای دیگر از موجودات فضایی، به زمین فرستاده شدهایم.

اگر همه انسانهای امروزی، دارای گروه خونی سازگار با نیاکان آفریقایی خود داشته باشند، میتوان او را موجودی با تکامل مرسوم معرفی کرد، اما در مورد انسانها چنین چیزی صدق نمیکند! مطالعه این فرضیهها، ما را به سمتی سوق میدهد که در نژاد تکامل یافته خود شک کرده و انسان را موجودی دورگه و ترکیب شده با بیگانگان بشناسیم. این در حالیست که نوزاد انسان پس از تولد، موجودی بسیار آسیبپذیر و غیرمستقل است و به نظر میرسد که تولدی زودهنگام دارد. 4) بنا براین، اگر خداوند در خارج وجود نداشت و فقط به عنوان یک ایده در ذهن وجود داشت، میتوانستیم بزرگترین موجودی را تصور کنیم که از خداوند نیز بزرگتر است (چرا که این موجود در خارج هم وجود دارد).

اگر به سیب سرعت لازم را بدهیم می تواند ازنیروی جاذبه کره زمین بگریزد و بسوی ستارگان برود.اما در ارتفاع معین به حالت تعادل می رسد، یعنی در آنجا چنان دور است که نمی افتد وچنان نزدیک است که توان گریختن ندارد، پس به دور مدار زمین شروع به چرخیدن می کند.زمانی که نیوتن قانون جاذبه عمومی را کشف کرد، در واقع به نیرویی رسیده بود که باعث می شد سیارات به دور خورشید بمانند.

با وجود شرایطی که در زهره وجود دارد و می توان آن را جهنمی توصیف کرد ، به نظر می رسد نام باستانی زهره (لوسیفر) باشد. علاوه بر این، با استناد بر مطالعات رابرت سپهر (Robert Sepehr)، بررسیهای صورت گرفته بر توالی DNA انسان، نشان میدهد که نژاد انسان امروزی، از نژاد آفریقاییهای باستانی نبوده و به جای آن، یک گونه دورگه است! در بین گروهی که بر این باورند میتوان گفته های کانت را آن گونه تعبیر کرد که مشکلات فوق از بین بروند، میتوان به جرج آر. کودکان در دوران زندگی خود قطعا با سوالات عجیبی روبه رو می شوند ، مثلا این که چرا آدم های بزرگ همیشه مشغول به کارکردن هستند ، چرا آن ها همه چیز را خیلی جدی می گیرند ، چرا آن ها فکر می کنند که خودشان فقط می فهمند و …

به نظر میرسد که منشا اصلی نژاد امروزی بشر، سیارهای با گرانش کمتر بوده و ناسازگاری ما با کره زمین، چنین مشکلی را پدیدار میسازد. در این فرضیه میخوانیم که موجودات ساکن منظومه ستارهای آلفا قنطروس، منشا انسانهای امروزی بوده و در گذشتهای دور، آغازی بر انسان مدرن شدهاند. به عقیده برخی از دانشمندان، گونه امروزی انسانها، نژادی دورگه و ترکیب شده با سایر موجودات است. به گفته یک کارشناس، نژاد انسان در واقع همان موجودات بیگانهای است که مدتهاست دنبال آنان میگردیم! در همان سال دو قمر دیگر آن یعنی نیکس و هیدرا با تلسکوپ فضایی هابل کشف شد.

چه اتفاقی میافتد اگر متوجه شویم که ما همان بیگانگان فضایی هستیم؟ ازاین­رو در جامعه­شناسی اثبات­گرایانه جدید برای توضیح و تبیین رفتارهای اجتماعی انسان، به خارج انسان، یعنی همان محیط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی او رجوع می­شود. جایی سوار بر هواپیما خود شده و در قسمتی دیگر نزدیک همان جا، همراه با نمادهای دیگر داستان یعنی روباه و گل روی یک سیاره نشسته است. مطابق با آن، شکل گیری کهکشان با “پراکندگی” عناصر مگا سیستم آغاز شد. حرارت آفتاب، در مرکز آن، در حدود بیست میلیون درجه سانتی گراد است، ولی حرارت سطح آن از شش هزار درجه سانتی گراد تجاوز نمی کند.

ممکن است چنین مفهومی از فاصله شما را شگفت زده کند،ولی این روشی است که کاربرد آن در نجوم متداول است.فاصله ی بین خورشید و زمین در نقاط مختلف مدار زمین تغییر می کند.بیشترین و کمترین فاصله ی آنها،3 میلیون مایل اختلاف دارد.دلیل این امر،نظیر سیارات دیگر، بیضوی بودن مدار زمین است.خورشید نه در مرکز این مدار،بلکه در نقطه ای به نام کانون قرار دارد و از این روست که فاصله ی سیاره از خورشید تغییر می کند. میلیون ها سیارک در ما وجود دارد منظومه شمسی، بیشتر واقع شده است بین مدارهای مریخ و مشتری، همچنین به عنوان شناخته می شود کمربند سیارک.